Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
VÝDEJOVÉ AUTOMATY

AVEPOP - systém pro vÃœdej pracovních potřeb a ochrannÃœch prostředků

Hledáte způsob, jak zautomatizovat vÃœdej pracovních potřeb a ochrannÃœch prostředků ve vaší firmě? Chcete uÅ¡etřit čas a náklady? S naÅ¡im systémem pro automaty na vÃœdej OOPP získáte robustní nástroj, jenÅŸ bude spolupracovat s vaÅ¡imi interními podnikovÃœmi systémy, pohlídá za vás druh a mnoÅŸství vydávanÃœch pomůcek a zajistí ze zákona povinnou evidenci.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

PřehlednÃœ a plně automatizovanÃœ vÃœdej pracovních potřeb a ochrannÃœch prostředků

univerzalni-checkCreated with Sketch.

MoÅŸnost napojení na interní systémy spolu se skladovÃœm hospodářstvím

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Variabilní konfigurace a nastavení oprávnění

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Správa přes mobilní aplikaci a online rozhraní

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

PřehlednÃœ a efektivní vÃœdej OOPP

Systém AVEPOP slouşí ke zpřehlednění a zautomatizování provozu automatů na vÃœdej pracovních potřeb a ochrannÃœch pomůcek. Uplatnění tak najde vÅ¡ude, kde se vydávají OOPP pro ochranu očí, dÃœchacích cest, sluchu, rukou a podobně. Pokud máte velkou spotřebu ochrannÃœch a pracovních pomůcek, systém vám vÃœrazně uÅ¡etří náklady.

02

Moşnost napojení na interní systémy

VEPOP nemusí fungovat pouze jako samostatná jednotka – lze jej napojit na jakÃœkoliv interní docházkovÃœ, identifikační a evidenční modul nebo skladové hospodářství. Díky tomu získáte robustní nástroj, jenÅŸ se stane integrální a plně automatizovanou součástí provozu vaší firmy. Systém navíc funguje 24 hodin 7 dnů v tÃœdnu.

03

Moşnost provozu na automatech různÜch typů a vÜrobců

Jednou z hlavních vÃœhod naÅ¡eho systému pro automaty na vÃœdej OOPP je jeho přizpůsobivost a vysoká variabilita. Nezáleşí na tom, jakÃœ typ automatu provozujete, kdo ho vyrobil ani jakÃœ druh ochrannÃœch pomůcek vydává – systém vám zprovozníme na jakékoliv platformě.

04

Plně automatickÃœ provoz

V rámci instalace systému do automatů pro vÃœdej pracovních potřeb a ochrannÃœch prostředků se řídíme pravidlem tří N – nainstalovat, naprogramovat a nechat bÃœt. S námi získáte jistotu plně automatizovaného provozu bez nutnosti zásahu obsluhy. Systém AVEPOP tak uÅ¡etří váš čas spolu s finančními prostředky.

05

Správa přes mobilní aplikaci

Zapomeňte na sloÅŸitÃœ provoz. Systém budete spravovat prostřednictvím jednoduché mobilní aplikace, kam budou mít přístup vaÅ¡i správci podle uÅŸivatelského jména, hesla a nastavenÃœch oprávnění. Samozřejmostí je i podpora více jazyků.

06

Nastavení oprávnění

V rámci konfigurace systému budete mít moÅŸnost nastavit si uÅŸivatelské Å¡ablony, které budou odráşet personální strukturu vaÅ¡eho pracoviÅ¡tě. Jednotlivé skupiny uÅŸivatelů se tak budou liÅ¡it na základě nároků na vÃœdej pracovních a ochrannÃœch pomůcek, přístupu k jednotlivÃœm druhům prostředků a podobně.

07

Multifunkčnost

Kromě moÅŸnosti provozu na různÃœch typech automatů se systém AVEPOP vyznačuje také vysokou variabilitou z hlediska funkcionality. Dokáşe pracovat s předem definovanÃœmi Å¡ablonami pro zpracování dat, vydávat OOPP podle nastavenÃœch pravidel, bÃœt vázán na interní docházkovÃœ nebo evidenční systém spolu se skladovÃœm hospodářstvím, pracovat s přednastavenÃœmi rizikovÃœmi situacemi a mnoho dalšího.

Jak můşe systém pro automaty na vÜdej OOPP fungovat v praxi?

Váš zaměstnanec přichází k automatu, eviduje se svou ID kartou a automaticky dostává ochrannou pomůcku, na kterou má na základě nastavenÃœch parametrů nárok. KaÅŸdÃœ automat obsahuje elektroniku spolu s čtečkou karet nebo jinÃœm identifikačním zařízením.

Informace o vÃœdeji je pak odeslána do skladového hospodářství, online rozhraní pro sledování stavu, identifikačního systému a jakéhokoliv jiného modulu, na kterÃœ je systém napojen.

Systém tak za vás pohlídá evidenci, dá vám jistotu, ÅŸe jsou pomůcky vydávány správně a také vás upozorní na skutečnost, kdy je potřeba některou z OOPP doplnit.

Automat na OOPP jiş vyuşívají:

30× Dallmayr food vending machine with our IMA-A5 system, 18× AVEPOP carousel glove dispensing machine with IMA-A5 system
Brose Kopřivnice
2007

Podrobnosti o systému pro automaty na vÜdej OOPP

Základní charakteristika

Identifikační média

Nedílné komponenty

Řídící jednotka VPU.09

Čtečka: RSW.05

Identifikátor: RFID čipy, karty

Programové vybavení: A5Server; A5Client

MoÅŸnosti připojení

V rámci instalace provedeme nastavení automatů a nakonfigurujeme přístupová práva dle předem dohodnutÃœch Å¡ablon. Váš správce dostane přístup ke správcovské desktopové aplikaci, která mu umoÅŸní provádět veÅ¡keré úpravy, sledovat vÃœdeje nebo měnit některé parametry systému. Samotné automaty pak běşí automaticky dle nastavení.

Jak probíhá instalace a následnÜ provoz systému pro správu automatů na vÜdej OOPP?

01

Začneme vstupní konzultací, v rámci které zjistíme, jakÃœ typ automatů provozujete, jaké jsou vaÅ¡e poÅŸadavky na vÃœdej a s čím bude náš systém spolupracovat. V závislosti na rozsahu operace pak určíme počet potřebnÃœch komponentů a dohodneme se na způsobu práce se sbíranÃœmi daty.

02

Připravíme vám cenovou nabídku spolu s doporučovanÃœmi ID technologiemi.

03

V případě potřeby pro vás připravíme napojení systému na některÃœ z vaÅ¡ich podnikovÃœch modulů.

04

Vyráşíme za vámi! Systém AVEPOP vám nainstalujeme přesně tak, jak jsme se dohodli.

05

A je to! Systém běşí, data jsou sbírána a vÃœdej pracovních potřeb a ochrannÃœch prostředků u vás funguje efektivněji neÅŸ kdy předtím.

Co vás zajímá

Po domluvě dokáşeme spolupracovat s libovolnÃœm stravovacím, přístupovÃœm nebo jinÃœm systémem. Přizpůsobíme se rozhraní libovolného systému.

IMA se specializuje na přístupové systémy a vÃœvoj SW / HW, nikoliv na přeprodej automatů.

Musíme mít vlastní server a datovou síť?

Automat můşe bÃœt připojen přes LAN síť (kabel / WiFi) nebo přes mobilní LTE síť. Preferujeme instalaci na podnikové síti a serveru, kvůli jednoduššímu napojení na návazné ERP systémy (jídelna, docházka apod.) Při zajiÅ¡tění dostatečného mobilního signálu v místě automatu, můşe bÃœt systém stejně tak dobře provozovanÃœ na LTE připojení s instalací na cloudovém serveru.

Ano, automat můşe pracovat v omezeném reÅŸimu i bez připojení na řídící server. Jedná se o nouzové řeÅ¡ení při vÃœpadku připojení. Po obnovení spojení se vÅ¡echna data automaticky přenesou na server.

Na kaÅŸdém z automatů je moÅŸné nastavit kritickou hladinu zboşí. Při dosaÅŸení této hladiny systém odesílá e-mail s upozorněním na tuto skutečnost.

Automat tuto informaci sdělí zamítnutím transakce a rozsvícením červené kontrolky na snímači karet. Můşe bÃœt zobrazena i vysvětlující zpráva na displeji automatu.

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.