Jednoduchý docházkový systém IMAcheck Attend je vhodný pro všechny, kteří chtějí mít přehled o svých zaměstnancích nebo studentech. Systém eviduje základní informace o přítomnosti osob – kdy, kdo, kde a jak dlouho byl, jaké pracovní úkoly plnil a s jakým výsledkem. Datové výstupy lze zasílat do jiného nadstavbového systému nebo je jednoduše zpracovat v Excelu. Jako docházkový terminál lze použít chytrý mobilní telefon s operačním systémem Android a vybaveným technologií NFC nebo Bluetooth Low Energy. Alternativou k chytrému mobilu je např. inteligentní čtečka FAMOCO. IMAcheck Attend může být nasazen kdekoliv na světě nebo cestovat s týmem dle potřeby. Díky nízkým pořizovacím i provozním nákladům je vhodný nejen pro velké provozovny, ale také pro malé podniky.
Způsob použití:
Zaměstnanec (student, dítě,…) přikládá k docházkovému terminálu své identifikační médium (přívěsek, samolepka, karta…). Tím má zaměstnavatel (ředitel školy, vedoucí kroužku,…) přehled, kolik osob je aktuálně přítomno a v kolik hodin kdo přišel nebo odešel. Data o příchodech a odchodech se zabezpečeně ukládají na internetu, kde jsou i zálohována a vám jsou zpřístupněna pomocí webového prohlížeče, a to odkudkoli a kdykoliv.
Chytrý systém notifikací:
IMAcheck Attend umožňuje nastavení kontrolních funkcí, které dokážou vyhodnotit podezřelé situace. Může se jednat např. o pozdní příchody, přidávání odpracovaných položek v době volna, pokus o užití nesprávného tarifu apod. Pokud k takové situaci dojde, pošle systém automaticky upozornění zaměstnavateli. Na výběr je notifikace přes e-mail nebo SMS.