Search
Close this search box.
AUTOMATIZACE VÝDEJE

Skříňové kabinety

Používáte ve firmě spoustu drahé elektroniky, pomůcek a jiných předmětů?

Rádi byste měli přehled o tom, kdo je zrovna má u sebe, a chcete, aby bylo vše po směně bezpečně a v pořádku na svém místě?

Díky našemu chytrému skříňovému kabinetu budete vždy vědět, kdo daný předmět používá, a také mít jistotu, že se v pořádku vrátí na své místo.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Řešení šité na míru podle typu předmětů a jejich počtu

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Různé možnosti přístupových technologií

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Možnost SW nadstavby pro rozšíření funkcionality

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Centrální správa systému přes cloud nebo PC

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Vše přehledně na jednom místě

Vaši zaměstnanci si z Lockeru dle zadaných přístupových práv berou, co potřebují, a po práci předměty odevzdávají zase zpět. Vše tak máte přehledně na jednom místě, přičemž velikost kabinetu a počet Lockerů si zvolíte sami podle toho, k čemu budete kabinet potřebovat.

02

Chytrá evidence

Kabinet dodáváme spolu se softwarem, který vám umožní nastavit vašim zaměstnancům přístupová práva a také vést evidenci toho, kdo daný předmět používal nebo používá. Systém vás také dokáže upozornit e-mailem na nadstandardní situace, zejména na nevrácení předmětu na správné místo.

03

Dvě varianty software

K dispozici máte dvě verze softwaru, a to základní a integrační, kterou ocení zejména ti, kteří již vlastní některý z našich systémů. Umožňuje totiž nastavit vazby s naším přístupovým systémem K4 i IMAporter IDcloud.

04

Velikost šitá na míru

Stavební jednotkou jsou Lockery, přičemž od jejich počtu a velikosti se bude odvíjet provedení samotného kabinetu. Ten vám připravíme tak, aby přesně odpovídal vašim potřebám a požadavkům. Na požádání lze jednotlivé Lockery také barevně rozlišit.

05

Identifikační prvky na předmětech

Skladované předměty opatříme ID tagy, díky kterým systém bezpečně pozná, že jsou v kabinetu nebo že si je některý ze zaměstnanců právě vzal.

06

Variantní přístupové technologie

Vaši zaměstnanci budou kabinet otevírat prostřednictvím několika přístupových technologií. V základu máte k dispozici otvírání RFID smart cards, tagů nebo mobilními telefony s Android i iOS.

07

Centrální správa

Se správou systému si vaši zaměstnanci hravě poradí sami. Po instalaci kabinetu zaškolíme vaše administrátory, kteří pak budou moci systém obsluhovat odkudkoliv z notebooku nebo tabletu díky vzdálenému připojení k centrálnímu serveru.

08

Softwarové nadstavby

Software a samotný kabinet vám na požádání připravíme tak, aby v něm byly uložené předměty nabíjeny. Díky tomu si pak váš zaměstnanec bude moci vyzvednout např. takovou pracovní pomůcku, která bude v době vyzvednutí nejvíce nabitá.

Jak funguje skříňový kabinet v praxi?

Váš zaměstnanec přichází ráno do práce a prostřednictvím vámi zvolené přístupové technologie (RFID smart card, tag, otisk prstu, PIN…) otevírá kabinet. Bere si z něj, co mu přísluší a co mu nastavíte v přístupových právech. Systém jej následně zaregistruje jako držitele předmětu.

Při odchodu domů jej jednoduše vrátí na správné místo. Pokud tak neučiní, systém vás na to upozorní prostřednictvím e-mailových notifikací. V případě nesprávně vráceného předmětu na to kabinet zaměstnance upozorní blikáním a zvukovým signálem.

Skříňový kabinet tak není jen centralizovanou úložnou předmětů, ale umožňuje také převést odpovědnost za předměty na jednotlivé zaměstnance.

Protože ze zkušeností víme, že každá budova má specifické prostorové i designové požadavky, jsme kromě standardních skříněk (lockerů) připraveni nabídnout individuální výrobu skříněk. Je velkou výhodou z hlediska ceny, bezpečnosti i praktičnosti, je-li systém do skříněk instalován během jejich výroby a instalace je tak přesná a skrytá.

Přístupová práva jsou řízena ze stávajícího systému a není třeba osobu zavádět či vyjímat, protože při vyřazení z evidence jsou jeho práva zrušena automaticky.

 

Toto řešení je vhodné i pro šatní skříňky, i pro odkládání různých nejen pracovních, ale i osobních věcí každé osoby.

Každý Locker je v tomto případě vybaven zámkem s integrovaným osvětlením při odemčení, takže je vnitřní prostor jasně osvětlen. Variantně jsou zámky vybaveny i USB portem pro možnost nabíjení tabletu, telefonu atp.

Každá řada Lockerů je vybavena jednou či více čtečkami. Po přiložení karty se mechanicky sama otevře skříňka příslušné osoby. Zavření skříňky se provádí standardním zaklapnutím dvířek.

Možnosti využití

studijní pomůcky pro studenty

úschovna zbraní pro vězeňské služby

sdílení firemních notebooků a jiných elektronických zařízení

úschovna na mobilní telefony pro zaměstnance nebo veřejnost

 vysílačky na letištích…

Podrobnosti o skříňových kabinetech

Základní charakteristika

Nejčastější způsoby použití

Technické parametry

Řídící jednotka: CKP.0X nebo VPU.09

Zámek: OSL.01 se světlem případně s USB portem

Čtečka: RSW.05-B

Identifikátor: RFID čipy, karty, mobilní telefony

Velikost a počet skřínek

Velikost kabinetu a počet jednotlivých Lockerů vám připravíme podle vašich požadavků a charakteru schraňovaných předmětů.

  • možnost rezervace Lockerů dle potřeby (katedry, skříňky s prezentační technikou, sklady, …)

Jak probíhá instalace a provoz skříňových kabinetů?

01

Na začátku zjistíme, co potřebujete skladovat a kolik jednotlivých schránek by měl kabinet obsahovat. Poté se dohodneme na verzi software a příslušných přístupových technologiích.

02

Dle zvolených parametrů vám zašleme cenovou nabídku a všechny nezbytné informace.

03

Dohodneme spolu termín instalace.

04

Po samotné instalaci zaškolíme vaše administrátory tak, aby mohli kabinet samostatně spravovat.

05

Hotovo! Chytrý skříňový kabinet je nainstalovaný a vaše firemní věci pečlivě uschované.

06

Na požádání vám ke kabinetu můžeme poskytnout kompletní servisní podporu.

Co vás zajímá

Prostor pro skříňkový kabinet a napojení na rozvod elektrické sítě. Dále pevné připojení k internetu, nebo alespoň LTE signál.

Každá instalace je specifická. Záleží na počtu skříněk, modelu terminálu, způsobu montáže do stávajícího nábytku, nebo dodávky kompletní sestavy. Pro konkrétní nabídku nás neváhejte kontaktovat.

Jaké přístupové technologie si můžeme zvolit?

Máte stejné možnosti jako v našich přístupových systémech IMAporter. Tedy čipy, karty a mobilní identifikátory využívající NFC a Bluetooth. Lze ale doplnit i otevírání přes PIN.

Ano, lze používat mobilní identifikátory v mobilních telefonech vybavených NFC a Bluetooth.

Záleží pouze na Vás. Můžete si určit velikost jednotlivých skříněk a jejich celkový počet.

Záleží pouze na Vás. Skříňkové kabinety můžeme uzpůsobit například pro mobilní telefony, běžné osobní věci, nebo velká zavazadla.

Po přiložení identifikátoru k terminálu, nebo odeslání mobilního klíče, se skříňka automaticky otevře. Pokud máte přístup k více různým skříňkám v jednom kabinetu, na dotykovém displeji si vyberete ten správný, který se záhy otevře. Každé otevření skříňky se přenáší na náš cloud, kde jako správce systému máte veškeré záznamy k dispozici.

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.