Search
Close this search box.
EVIDENČNÍ SYSTÉM

IMAcheck Attend

Chcete mít k dispozici chytrý systém, jenž umožní snadno a rychle zaevidovat příchody a odchody vašich zaměstnanců, žáků, studentů nebo kohokoliv jiného?

S IMAcheck Attend získáte úplný přehled o tom, co se u vás děje. Kromě základních informací jako kdo, kdy, kde a na jak dlouho se také dozvíte, co u vás dotyčný dělal a s jakým výsledkem.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Systém pro evidenci příchodů a odchodů

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Ověření výkonu zaměstnanců i studentů

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Základní informace i pokročilé funkce

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Intuitivní správa

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Evidence příchodů a odchodů

IMAcheck Attend umožňuje sběr základních informací o pohybu na vašem pracovišti – kdo k vám přišel, v kolik hodin dorazil a na jak dlouho se zdržel. Vy díky tomu získáte přehled o tom, co se u vás děje, stejně jako jistotu, že je na místě dostatek zaměstnanců nutných k výkonu konkrétní práce.

02

Intuitivní technologie, snadná správa

V rámci provozu systému budou vaši zaměstnanci pracovat s chytrými ID technologiemi, které se vyznačují mimořádně intuitivní správou. Na samotném pracovišti budou mít k dispozici docházkový terminál, k němuž se budou přihlašovat prostřednictvím svého přiděleného identifikačního média. Samotný systém je pak vysoce mobilní a může s vámi cestovat klidně i po celém světě.

03

Nastavení kontrolních funkcí

Jednou z největších výsad IMAcheck Attend je jeho flexibilita, kdy jej vám kromě základních funkcí nastavíme tak, aby dokonale splnil všechny vaše potřeby. S tím se pak pojí i možnost nastavení kontrolních funkcí. Jedná se o notifikace, které obdržíte, jakmile systém detekuje jednu z přednastavených rizikových situací – příliš nízký počet zaměstnanců na pracovišti, pozdní příchod, brzký odchod, práce v době volna apod.

04

Cenově dostupné řešení

Hledáte-li chytrý a jednoduchý systém k evidenci příchodů a odchodů, jenž nezatíží rozpočet vašeho pracoviště, právě jste ho našli – veškerý identifikační hardware se vyznačuje příznivou cenou, zatímco provoz samotného systému je takříkajíc „za babku“.

05

Wi-Fi a mobilní data

Data z terminálu jsou odesílána prostřednictvím Wi-Fi nebo datové sítě. Vy k nim pak máte okamžitý přístup přes online administrativní rozhraní. Pokud se váš terminál dočasně ocitne v datovém stínu, nevadí! Data se v něm uloží i offline a nahrají se, jakmile bude opět připojený.

06

Datový výstup v libovolném formátu

Sbíraná data mohou sloužit k nejrůznějším účelům, což se zrcadlí v požadavcích na jejich výstupní formát. Ten může být skutečně jakýkoliv, přičemž jednotlivé výstupy vám zašleme kamkoliv budete chtít. Vše si navíc můžete kontrolovat sami v online rozhraní.

07

Napojení na systémy třetích stran

IMAcheck Attend se vyznačuje vysokou variabilitou z hlediska napojení na systémy třetích stran. Potřebujete, aby náš docházkový systém komunikoval s nějakým již existujícím systémem, který v současnosti využíváte? Žádný problém! Vše pro vás připravíme doslova na míru.

08

Poplatek jen za využívání

Stejně jako u ostatních evidenčních systémů z rodiny IMAcheck platí, že za službu platíte jen když ji využíváte.

Jak může IMAcheck Attend fungovat v praxi?

Představte si, že spravujete určité pracoviště nebo studijní centrum a rádi byste evidovali příchody a odchody vašich zaměstnanců nebo zaregistrovaných studentů. Ke všem osobám, které k vám mají přístup, proto přiřadíte jejich vlastní identifikační prvek a v samotném objektu nainstalujte docházkový terminál.

Při svém příchodu se student/zaměstnanec eviduje u terminálu. Vy tak máte okamžité informace o tom, kdo přišel, v kolik hodin to bylo a dle konfigurace systému i data o zamýšlené činnosti návštěvníka.

Každý z nich se pak u terminálu eviduje i při svém odchodu. Takto sbíraná data mohou sloužit např. ke kontrole jednotlivých pracovníků, zlepšení chodu objektu nebo třeba k detekci a řešení rizikových situací.

Našemu evidenčnímu systému důvěřují:

Mobilní terminály v autobusech zasmluvněných dopravců slouží jako validátory dotované dopravy zaměstnanců.Data z terminálů jsou využívána přímo jako podklady pro mzdové účetnictví.
Doosan Bobcat Dobříš
2021

Podrobnosti o docházkovém systému IMAcheck Attend

Základní charakteristika

Využívané technologie

Nejčastější způsoby použití

Správa dat

Přístupy je možné nastavovat podle různých pravidel. Primárně si data spravujete sami v online rozhraní. Na požádání vám můžeme zasílat datové výstupy v libovolném formátu.

Jak probíhá zavedení přístupového systému?

01

Začneme vstupní konzultací, v rámci které zjistíme, jaký typ objektu provozujete a k čemu bude náš docházkový systém sloužit. 

02

V závislosti na rozsahu vaší operace pak určíme počet potřebných komponent a dohodneme se na způsobu práce se shromažďovanými daty.

03

Připravíme vám souhrnnou cenovou nabídku. Pokud budete mít zájem, nabídneme vám také datový balíček.

04

V případě potřeby pro vás připravíme rozšíření systému šité na míru vašim požadavkům.

05

Vyrážíme za vámi! Systém vám nainstalujeme přesně tak, jak jsme se dohodli.

06

A je to! Systém běží, váš provoz je efektivní. 

07

Pokud už nás nebudete potřebovat, službu jednoduše odhlásíte – za IMAcheck Attend platíte pouze tehdy, kdy systém skutečně využíváte.

Co vás zajímá

Pořízení systému předchází vždy individuální cenová nabídka. Dle konkrétních požadavků a náročnosti přání zákazníka.

Vzhledem k otevřeným rozhraním pro systémy třetích stran, umíme integrovat naše systémy do zákazníkova prostředí prakticky bez omezení.

Jak funguje docházkový terminál?

Docházkový terminál zaznamenává po přiložení identifikátoru (karty, mobilu atp.) příchod či odchod. Navíc má možnost zaznamenat volbu důvodu tohoto průchodu – např. odchod na služební cestu atp.

Jaké ID prvky jsou nejvhodnější?

Můžete vybírat ze široké škály RFID čipů, ID karet i mobilních telefonů.

Data jsou ukládána offline v terminálu a při připojení na síť se přetáhnou na cloud.

Každá instalace je nabízena s dlouhodobou podporou. Podle potřeby a nároků na provoz jsme schopni uzavírat i individuální varianty podpory a reakčních dob.

Nevadí, kontaktujte nás, řešení určitě najdeme.

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.

EVIDENČNÍ SYSTÉM

IMAcheck Attend

Chcete mít k dispozici chytrý systém, jenž umožní snadno a rychle zaevidovat příchody a odchody vašich zaměstnanců, žáků, studentů nebo kohokoliv jiného?

S IMAcheck Attend získáte úplný přehled o tom, co se u vás děje. Kromě základních informací jako kdo, kdy, kde a na jak dlouho se také dozvíte, co u vás dotyčný dělal a s jakým výsledkem.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Systém pro evidenci příchodů a odchodů

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Ověření výkonu zaměstnanců i studentů

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Základní informace i pokročilé funkce

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Intuitivní správa

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Evidence příchodů a odchodů

IMAcheck Attend umožňuje sběr základních informací o pohybu na vašem pracovišti – kdo k vám přišel, v kolik hodin dorazil a na jak dlouho se zdržel. Vy díky tomu získáte přehled o tom, co se u vás děje, stejně jako jistotu, že je na místě dostatek zaměstnanců nutných k výkonu konkrétní práce.

02

Intuitivní technologie, snadná správa

V rámci provozu systému budou vaši zaměstnanci pracovat s chytrými ID technologiemi, které se vyznačují mimořádně intuitivní správou. Na samotném pracovišti budou mít k dispozici docházkový terminál, k němuž se budou přihlašovat prostřednictvím svého přiděleného identifikačního média. Samotný systém je pak vysoce mobilní a může s vámi cestovat klidně i po celém světě.

03

Nastavení kontrolních funkcí

Jednou z největších výsad IMAcheck Attend je jeho flexibilita, kdy jej vám kromě základních funkcí nastavíme tak, aby dokonale splnil všechny vaše potřeby. S tím se pak pojí i možnost nastavení kontrolních funkcí. Jedná se o notifikace, které obdržíte, jakmile systém detekuje jednu z přednastavených rizikových situací – příliš nízký počet zaměstnanců na pracovišti, pozdní příchod, brzký odchod, práce v době volna apod.

04

Cenově dostupné řešení

Hledáte-li chytrý a jednoduchý systém k evidenci příchodů a odchodů, jenž nezatíží rozpočet vašeho pracoviště, právě jste ho našli – veškerý identifikační hardware se vyznačuje příznivou cenou, zatímco provoz samotného systému je takříkajíc „za babku“.

05

Wi-Fi a mobilní data

Data z terminálu jsou odesílána prostřednictvím Wi-Fi nebo datové sítě. Vy k nim pak máte okamžitý přístup přes online administrativní rozhraní. Pokud se váš terminál dočasně ocitne v datovém stínu, nevadí! Data se v něm uloží i offline a nahrají se, jakmile bude opět připojený.

06

Datový výstup v libovolném formátu

Sbíraná data mohou sloužit k nejrůznějším účelům, což se zrcadlí v požadavcích na jejich výstupní formát. Ten může být skutečně jakýkoliv, přičemž jednotlivé výstupy vám zašleme kamkoliv budete chtít. Vše si navíc můžete kontrolovat sami v online rozhraní.

07

Napojení na systémy třetích stran

IMAcheck Attend se vyznačuje vysokou variabilitou z hlediska napojení na systémy třetích stran. Potřebujete, aby náš docházkový systém komunikoval s nějakým již existujícím systémem, který v současnosti využíváte? Žádný problém! Vše pro vás připravíme doslova na míru.

08

Poplatek jen za využívání

Stejně jako u ostatních evidenčních systémů z rodiny IMAcheck platí, že za službu platíte jen když ji využíváte.

Jak může IMAcheck Attend fungovat v praxi?

Představte si, že spravujete určité pracoviště nebo studijní centrum a rádi byste evidovali příchody a odchody vašich zaměstnanců nebo zaregistrovaných studentů. Ke všem osobám, které k vám mají přístup, proto přiřadíte jejich vlastní identifikační prvek a v samotném objektu nainstalujte docházkový terminál.

Při svém příchodu se student/zaměstnanec eviduje u terminálu. Vy tak máte okamžité informace o tom, kdo přišel, v kolik hodin to bylo a dle konfigurace systému i data o zamýšlené činnosti návštěvníka.

Každý z nich se pak u terminálu eviduje i při svém odchodu. Takto sbíraná data mohou sloužit např. ke kontrole jednotlivých pracovníků, zlepšení chodu objektu nebo třeba k detekci a řešení rizikových situací.

Našemu evidenčnímu systému důvěřují:

Mobilní terminály v autobusech zasmluvněných dopravců slouží jako validátory dotované dopravy zaměstnanců.Data z terminálů jsou využívána přímo jako podklady pro mzdové účetnictví.
Doosan Bobcat Dobříš
2021

Podrobnosti o docházkovém systému IMAcheck Attend

Základní charakteristika

Využívané technologie

Nejčastější způsoby použití

Správa dat

Přístupy je možné nastavovat podle různých pravidel. Primárně si data spravujete sami v online rozhraní. Na požádání vám můžeme zasílat datové výstupy v libovolném formátu.

Jak probíhá zavedení přístupového systému?

01

Začneme vstupní konzultací, v rámci které zjistíme, jaký typ objektu provozujete a k čemu bude náš docházkový systém sloužit. 

02

V závislosti na rozsahu vaší operace pak určíme počet potřebných komponent a dohodneme se na způsobu práce se shromažďovanými daty.

03

Připravíme vám souhrnnou cenovou nabídku. Pokud budete mít zájem, nabídneme vám také datový balíček.

04

V případě potřeby pro vás připravíme rozšíření systému šité na míru vašim požadavkům.

05

Vyrážíme za vámi! Systém vám nainstalujeme přesně tak, jak jsme se dohodli.

06

A je to! Systém běží, váš provoz je efektivní. 

07

Pokud už nás nebudete potřebovat, službu jednoduše odhlásíte – za IMAcheck Attend platíte pouze tehdy, kdy systém skutečně využíváte.

Co vás zajímá

Pořízení systému předchází vždy individuální cenová nabídka. Dle konkrétních požadavků a náročnosti přání zákazníka.

Vzhledem k otevřeným rozhraním pro systémy třetích stran, umíme integrovat naše systémy do zákazníkova prostředí prakticky bez omezení.

Jak funguje docházkový terminál?

Docházkový terminál zaznamenává po přiložení identifikátoru (karty, mobilu atp.) příchod či odchod. Navíc má možnost zaznamenat volbu důvodu tohoto průchodu – např. odchod na služební cestu atp.

Jaké ID prvky jsou nejvhodnější?

Můžete vybírat ze široké škály RFID čipů, ID karet i mobilních telefonů.

Data jsou ukládána offline v terminálu a při připojení na síť se přetáhnou na cloud.

Každá instalace je nabízena s dlouhodobou podporou. Podle potřeby a nároků na provoz jsme schopni uzavírat i individuální varianty podpory a reakčních dob.

Nevadí, kontaktujte nás, řešení určitě najdeme.

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.