Search
Close this search box.
AUTOMATIZACE VÝDEJE

Kabinet pro chytrou evidenci a výdej klíčů

Ztrácejí se vám ve firmě klíče? Chcete je mít všechny na jednom místě, a navíc mít úplný přehled o tom, kdo je používá? Díky chytrému klíčovému hospodářství vám odpadnou starosti s výrobou nových klíčů a výměnou cylindrických vložek nebo celých systémů Generálního klíče. Tento elektronický vrátný zpřehlední chod vaší firmy tak, že se vaše klíče dostanou vždy pouze do povolaných rukou.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Přehledný výdej klíčů na jednom místě

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Různé možnosti přístupových technologií

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Mnoho SW modulů pro další funkce

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Centrální správa systému přes PC

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Všechny klíče přehledně a na jednom místě

Elektronický klíčový kabinet funguje na principu depozitu, úschovny, trezoru, ze kterého si jednotliví zaměstnanci vyzvedávají klíče dle přístupových práv, každý uživatel si vyzvedne pouze klíče, ke kterým má oprávnění. Všechny klíče tak budou na jednom místě, přičemž velikost kabinetu lze zvolit na základě počtu klíčů či pracovníků ve vaší firmě.

02

Několik variant přístupových technologií

Přístup ke klíčovému kabinetu získají vaši pracovníci prostřednictvím několika technologií. Na výběr máte z klasického PIN kódu, dále pak smart cards, RFID tagů nebo otisku prstu. Máte tak možnost zvolit si čtečku podle toho, které technologie u vás preferujete.

03

Tři velikosti dle množství klíčů

Jste středně velká firma s několika desítkami pracovníků, nebo velké pracoviště se spoustou klíčů? Chytré klíčové hospodářství si můžete přizpůsobit tak, aby odpovídalo vašim potřebám a možnostem. Na výběr máte ze tří základních velikostních variant kabinetů – od 10 až do 540 pozic. U konkrétního kabinetu je možné vybrat si počet funkčních řad a tím i klíčových pozic. 

04

Dvě varianty softwaru

K dispozici máte dvě varianty softwaru, a to základní nebo integrační, která se vyznačuje administrací přímo z našeho přístupového systému K4. Naši klienti tak nebudou muset vstupovat do více systémů. Oba SW vám umožní nastavit, kdo z vašich zaměstnanců má přístup ke kterým klíčům. Odpovědnost za jednotlivé položky je tak přenesena na jednotlivé zaměstnance. Integrační varianta navíc umožňuje nastavit vazby s K4 – pokud máte ve firmě turnikety, můžete systém nastavit tak, že pokud zaměstnanec neodevzdá klíče, turniket jej jednoduše nepustí domů.

05

Předávání klíčů pro externí firmy

Spolupracujete s externími firmami a potřebujete mít přehled o tom, kdy, komu a jak předáváte klíče od svých pracovišť? Díky klíčovému kabinetu se již nebudete muset bát, že vám klíče někdo nevrátí nebo úmyslně odcizí. Klíčové hospodářství lze snadno nastavit i pro potřeby spolupráce s externími subjekty.

06

Centrální správa přes PC nebo tablet

Správu systému hravě zvládnete sami. Po montáži zaškolíme vaše administrátory, kteří pak budou moci systém obsluhovat odkudkoliv z notebooku nebo tabletu díky vzdálenému připojení k centrálnímu serveru.

Jak funguje klíčový kabinet v praxi?

Váš zaměstnanec přichází ráno do práce a prostřednictvím vámi zvolené technologie (PIN, RFID tag, smart card, biometrie) a 7“ dotykového displeje otevírá kabinet.

Signalizační LEDky zeleně označí klíče, které si může vzít, ostatní jsou zablokované. Po vyzvednutí klíče jej pak systém zaregistruje jako jeho držitele.

Výhodou kabinetů je, že si držitel klíče nemusí přesně pamatovat jeho správnou pozici. Při odchodu mu systém signalizací LED diod ukáže, kam má příslušný klíč vrátit.

Systém přesně eviduje pohyb klíčů na vašem pracovišti – kdo, kdy, jaký klíč atd. V případě ztráty tak můžete snadno dohledat, kdo byl za ztracený klíč zodpovědný.

Klíčové hospodářství využili:

10x klíčový kabinet Traka 32 velikostí S a L
PRE
2015

Podrobnosti o klíčovém kabinetu

Základní charakteristika

Nejčastější způsoby použití

Technické parametry

Napájení vstup: 100–240 V

Záložní baterie: 7 Ah (dle velikostní varianty kabinetu)

Provozní teplota:-5 °C až +40 °C

Komunikace: Ethernet (TCP/IP) 10/100 mb

Podporované přístupové technologie: PIN (základ), otisk prstu, smart cards, RFID tagy (volitelné čtečky)

Certifikace: CE, FCC, CSA, ROHS

Velikostní varianty

Jednotlivé varianty klíčových kabinetů se mezi sebou liší rozměry, hmotností a maximálním počtem pozic.

Jak probíhá zavedení přístupového systému?

01

Zjistíme, co potřebujete, a na základě dohody zvolíme ideální velikost klíčového kabinetu, software a příslušné přístupové technologie.

02

Dle zvolených parametrů vám zašleme cenovou nabídku a všechny nezbytné informace.

03

Navrhneme řešení.

04

Domluvíme se na termínu instalace.

05

Po instalaci zaškolíme vaše administrátory tak, aby mohli klíčové hospodářství samostatně spravovat.

06

Hotovo! Klíčové hospodářství je nainstalované a klíče se vám již neztrácí. Na požádání vám ke kabinetu můžeme poskytnout kompletní servisní podporu.

Co vás zajímá

Podle Vašich představ o provozu klíčového kabinetu a počtu osob s oprávněním přístupu připravíme návrh. Vašim kolegům z IT zašleme požadavky na HW a SW vybavení. A samozřejmě budeme se potřebovat připojit na napájení 230V a na datovou LAN síť.

Rádi vám připravíme cenovou nabídku na základě společné specifikace klíčového kabinetu a SW vybavení.

Jaké přístupové technologie si můžeme zvolit?

Můžete si zvolit PIN, RFID technologie – např. Mifare/Desfire – a to v podobě ID karet/přívěsků/náramků, NFC a Bluetooth – mobilní telefony/chytré hodinky.

Ano, a to jak s Androidem tak iOS, díky NFC i BLE technologiím.

Kabinety umožňují rozsah od 10 klíčových pozic až po 180, resp. 540 klíčových pozic.

Podrobný popis naleznete v kapitole „Jak klíčový kabinet funguje v praxi?“ výše na této stránce.

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.