Search
Close this search box.
PŘÍSTUPOVÉ SYSTÉMY

IMAporter Pro

Robustní přístupový systém vhodný pro velké a střední firmy. Umí vše, co nižší řady vstupních systémů IMAporter, ale navíc umožňuje díky obrovské variabilitě a množství modulů systém na míru nastavit i těm nejnáročnějším klientům.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Neomezené množství vstupů

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Otevírej Mobilem! Systém Pro je kompatibilní s touto aplikací

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Možnost propojení s dalšími systémy, více než 50 modulů

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Systém řídí vaše Security nebo IT oddělení z desktopové aplikace

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Přístupový systém vám propojíme s čímkoli

Máte firemní informační systém – třeba SAP, OKsystem, Elanor a další? Anebo potřebujete jen sdílet data mezi stravovacím systémem, parkováním a docházkou? Přístupový systém IMAporter Pro umíme propojit s jakýmkoli jiným, takže nemusíte např. zadávat jména osob do několika systémů znovu a znovu.

02

Více než 50 rozšiřujících modulů

Systém každého našeho zákazníka je jiný – je to díky množství modulů, kterými můžeme přístupový systém rozšířit. V jednom rozhraní tak můžete kromě přístupů spravovat např. i klíčové hospodářství, IoT senzory, zabezpečení budovy, recepce nebo automaty.

03

Bezpečnost na prvním místě

Systém pro každého zákazníka navrhujeme tak, aby přesně věděl, jak se má chovat v krizových situacích. Připravíme váš provoz na fungování při výpadku napájení i offline režim – IMAporter Pro poběží dál a vy nic nepoznáte.

04

Doživotní podpora a servis

Naše přístupové systémy vyvíjíme už více než 20 let a spolehlivě fungují u velkých i malých klientů. Je to i díky tomu, že je možné systém dlouhodobě upgradovat na nové verze, není potřeba ho vyměňovat. Navíc provádíme pravidelné “preventivní prohlídky” a zákazníkům poskytujeme servis podle jejich potřeb.

05

Certifikace pro NBÚ – Stupeň 4 (Přísně tajné)

IMAporter Pro získal certifikaci “Přísně tajné” a díky tomu je vhodný i pro úřady nebo firmy, které toto ověření vyžadují. Systém obsahuje řadu bezpečnostních prvků a funkcí, mimo jiné i vícefaktorové ověření uživatele při vstupu (např. pomocí karty a biometrie).

06

Spousta chytrých funkcí

Systém dokážeme připravit na téměř jakýkoli scénář. Pracujeme např. s vázanými zónami – dokážeme uživatele vpustit do určitých dveří jen tehdy, když předtím úspěšně prošel jinými. Podobně neumožníme návštěvníkovi z objektu odejít, dokud má v kapse identifikační kartu.

07

Vstup pomocí karty, čipu, telefonu i otisku prstu

Všechny naše systémy dokáží pracovat se čtečkami karet, čipů, otisků prstů i telefonů s NFC nebo Bluetooth. Novinkou jsou další biometrické způsoby identifikace jako např. ověření pomoc skenu obličeje nebo krevního řečiště na dlani.

Jeden systém, obrovské možnosti využití

Více jak 50 rozšiřujících modulů

Na začátku si vystačíte jen se základními moduly

 do budoucna máte možnost náš systém kdykoli jednoduše rozšířit o nové funkce. Napočítali jsme více než 50 modulů, díky kterým se přístupový systém plně přizpůsobí tomu, co právě potřebujete. Na obrázku jsou jen některé z modulů.

Rozšíření je možné provést kdykoli v průběhu naší spolupráce.

Přístupový systém IMAporter Pro využívají:

Podrobnosti o přístupovém systému IMAporter Pro

Základní charakteristika

Správa přístupů

Přístupy je možné nastavovat podle mnoha různých pravidel – omezit je můžete např. časem, určitým kalendářem nebo polohou v rámci budovy.

Oproti nižším verzím systému je v IMAporter Pro možné nastavit tzv. vázané zóny, vícefaktorové ověření, napojení na klíčové hospodářství a mnoho dalšího.

Technické parametry

Typy identifikačních médií: bez omezení – karty, čipy, telefon, sken obličeje, otisk prstu i snímek krevního řečiště (dle přání zákazníka)

Certifikace: jednotlivé prvky i systém mají certifikaci NBÚ

Vazby na informační systémy: SAP, OKsystem, Elanor, DTC, Flux, ComArr, C4, ABI, SBI, Integra a další

Zpětná kompatibilita: plná podpora předchozí generace HW

Zpětná kompatibilita

Chceme, aby vám naše systémy sloužily co nejdéle. Proto je možné všechny naše starší generace systémů vždy upgradovat na novou verzi.

Jak probíhá zavedení přístupového systému?

01

Zjistíme, co potřebujete, co očekáváte a jaký máte budget. U větších realizací vždy provádíme vstupní analýzu a systémový projekt, abychom zjistili, co všechno potřebujete vyřešit.

02

Ověříme, s jakými dalšími systémy nebo aplikacemi potřebujete přístupový systém propojit a o jaké moduly bude vhodné systém rozšířit.

03

Navrhneme řešení.

04

Pokud budete chtít, pustíme se do toho: Připravíme podrobnou dokumentaci toho, jaké komponenty použít a co bude nutné připravit po technické nebo stavební stránce.

05

Přístupový systém vám nainstalujeme a zprovozníme.

06

Vaše správce vyškolíme a ukážeme jim, jak systém obsluhovat.

07

Poskytneme vám podporu v rozsahu, jaký si vyberete.

Co vás zajímá

Bude lepší, protože s námi jej nakonfigurujete na míru a poroste s Vámi a Vašimi potřebami. Máme pátou generaci nesmírně robustního systému, který je možno nastavit a doplnit tak, aby vyhověl Vašim potřebám.

Prakticky neomezená. Více než 30 let jej vyvíjíme a doplňujeme přímo ve spolupráci se zákazníky. Dnešní pátá generace SW je jako vždy plně kompatibilní s HW předešlých generací – což potvrdí naši zákazníci. Mnozí totiž náš systém používají již desítky let a rostou s námi.

Je možné se někde podívat, jak vaše systémy fungují v praxi?

Samozřejmě, referenční návštěvy nebo zprávy jsou možné. Po úvodním seznámení s Vašimi potřebami vybereme společně nejvhodnější referenční instalaci. A půjde-li vše jak má, za nějaký rok budeme i Vás rádi uvádět jako další referenci 😊

Jistě, těšíme se, že nás oslovíte a domluvíme se na dalším postupu. Po první návštěvě je reálné odhadnout rozsah nabídky a definovat podklady, které jsou potřebné pro detailní kalkulaci. Tato konzultace je samozřejmě bezplatná.

Dlouhodobá podpora je samozřejmostí a jsme na ni hrdí – vždyť někteří zákazníci s námi spolupracují již přes 25 let. Každá instalace je nabízena s dlouhodobou podporou. Podle potřeby a nároků na provoz jsme schopni uzavírat i individuální varianty podpory a reakčních dob.

Výpadky napájení i komunikace jsou základní rizika, která musí správně navržený přístupový systém umět vyřešit. Zvážení všech rizik je v první řadě předmětem analýzy a specifikace projektu. Jde o popis základní funkčnosti v různých výjimečných situacích společně s nároky zákazníka, jak se má systém v takových případech chovat.

Pro integrátory

 

 

Potřebujete integrovat do svých systémů naše softwarové nebo hardwarové OEM produkty?

Jste na správném místě!

Většina našich systémů je tvořena pro integraci se systémy třetích stran.

Chcete propojit náš SW s Vaším HW nebo naopak potřebujete pouze naše čtečky nebo řídící jednotky?

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.