Bezproblémový a intuitivní systém pro sledování výkonu servisních pracovníků u vašich zákazníků. Systém eviduje základní informace o přítomnosti servisního technika v místě výkonu práce – kdy, kdo, kde a jak dlouho byl, jaké pracovní úkoly plnil a s jakým výsledkem. Datové výstupy lze zasílat do jiného nadstavbového systému nebo je jednoduše zpracovat v Excelu. Jako mobilní terminál zaměstnance lze použít chytrý mobilní telefon s operačním systémem Android, vybavený technologií NFC nebo BLE, případně inteligentním terminálem FAMOCO. IMAcheck Service může být nasazen kdekoliv na světě. V místech, kde není datové připojení, ukládá údaje do vnitřní paměti a po obnovení komunikace data uloží na server. Díky jednoduchosti použití, rozšiřitelnosti a nízkým pořizovacím i provozním nákladům je vhodný nejen pro velké servisní organizace, ale také pro malé podniky s významnou péčí o své produkty u zákazníků.
Způsob použití:
Zaměstnanec (servisní technik aj.) přikládá svůj terminál (nebo telefon) k čipu umístěnému v servisovaném zařízení. Tím má správce systému k dispozici jednoznačnou informaci, kdo, kdy a k jakému zařízení dorazil, resp. otevřel jej a zahájil výkon práce. Terminál umožňuje zaznamenat poznámky k servisním pracím a vytvořit fotodokumentaci.
Chytrý systém notifikací:
IMAcheck Service umožňuje nastavení kontrolních funkcí, které dokážou vyhodnotit podezřelé situace. Může se jednat např. o pozdní zahájení prací, neadekvátní čas strávený na servisním zásahu apod. Vzhledem k tomu, že lze i nastavit očekávané termíny výkonu činnosti, může systém zasílat upozornění v případě, že do určené doby není servis zahájen. Pokud k takové situaci dojde, pošle systém automaticky upozornění zaměstnavateli. Na výběr je notifikace přes e-mail nebo SMS.