IMAcheck Care je mobilní evidenční systém určený k řízení a kontrole terénních pracovníků ve zdravotnictví a sociálních službách. Systém eviduje informace o tom, kdy zdravotní sestra dorazila k pacientovi, jak dlouho se zdržela, jaké léky mu podala nebo jakou naměřila teplotu a tlak. Datové záznamy jsou sdíleny do nadstavbového systému zdravotnického zařízení. Každý terénní pracovník je vybaven mobilním telefonem s operačním systémem Android a technologií NFC nebo Bluetooth Low Energy. Pacienti jsou vybaveni identifikačním médiem, které zdravotnický personál při příchodu k pacientovi načte mobilním telefonem. Alternativou k chytrému mobilnímu telefonu je např. inteligentní čtečka FAMOCO. IMAcheck Care je cenově dostupný systém, který přináší revoluci ve službách terénní zdravotnické a sociální péče.
Způsob použití:
Terénní zaměstnanec obchází pacienty v domácí péči. Při příchodu a odchodu přikládá identifikační médium pacienta ke svému mobilnímu zařízení. Díky tomu má zaměstnavatel nebo rodinný příslušník přehled o tom, zda pracovník splnil svou povinnost a jak dlouho se u pacienta zdržel. Během pobytu u pacienta může terénní pracovník vyplnit i další informace o aktuálním zdravotním stavu nebo podaných lécích. Všechna data se zabezpečeně ukládají na internetu, kde se automaticky zálohují. Přes webové rozhraní jsou k dispozici oprávněným uživatelům odkudkoliv a kdykoliv.
Chytrý systém notifikací:
IMAcheck Care umožňuje nastavení kontrolních funkcí, které dokážou vyhodnotit podezřelé situace. Může se jednat např. o pozdní příchody, netypické doby příchodů a odchodů k pacientovi apod. Pokud k takové situaci dojde, pošle systém automaticky upozornění zaměstnavateli. Na výběr je notifikace přes e-mail nebo SMS.