Specifikou veřejných budov je to, že kromě zaměstnanců, o jejichž vstup je možno se poměrně snadno postarat, je zde značný pohyb lidí, kteří se v budově pohybují buď opakovaně (dodavatelé služeb) nebo zcela náhodně (návštěvníci). Pro každou takovou skupinu lidí platí jiná pravidla vstupu do budovy. Pravidla mohou být proměnná v čase. V běžných pracovních hodinách platí jiná pravidla než v hodinách nočních nebo o víkendech či svátcích. Systém umí pracovat s více budovami, tj. s jedním identifikačním prvkem se můžete pohybovat po všech budovách dané organizace, pokud k tomu máte oprávnění. Při výskytu jakéhokoliv problému (např. požární poplach) je k dispozici informace o tom, kolik lidí je stále v budově a kdo to je.
V případě dodavatelů můžete požadovat, aby byla každá osoba identifikována a aby mezi zaměstnanci dodavatele nekolovala přístupová karta do vaší budovy. Náš systém umí registraci takové osoby přenést na dodavatele. Vy jen schválíte její přístup do budovy, případně do vyhrazených prostor v ní.
Máme efektivně vyřešen i přístup návštěv a jejich evidenci.
Samozřejmě lze pro zaměstnance použít docházkový systém provázaný na personální a mzdový software.
Pokud je veřejnou budovou třeba radnice nebo nemocnice, lze v přístupové hale instalovat platební automaty, které umožní návštěvníkům uhradit potřebné poplatky za prováděné úkony. Tyto automaty lze díky standardnímu rozhraní napojit na interní informační systém, takže úředník nebo jiný zaměstnanec v okamžiku provedení placeného úkonu ví, že úkon byl již uhrazen. Pro lepší pohodlí návštěvníků můžete v těchto prostorách umístit i automaty vydávající občerstvení.
Naši konzultanti jsou připraveni vám navrhnout řešení na míru podle vašich potřeb.
Kontaktujte nás