Search
Close this search box.
DOCHÁZKOVÝ SYSTÉM

Komplexní docházkový systém

Nestačí vám pouhá evidence příchodů a odchodů? Komplexní docházkový systém, zohledňující všechny legislativní požadavky, tvoří v napojení na náš přístupový systém a další firemní systémy sofistikovaný nástroj, díky kterému budete mít dokonalý přehled o vašich zaměstnancích na jednom místě.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Přístupový a docházkový systém v jednom

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Ovládání online i z mobilu díky webovému klientovi

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Rozšiřující moduly a napojení na další systémy (mzdy, stravování atd.)

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Zaměstnanci mohou editovat vlastní profil (dovolená, nemoc atd.)

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Provázání s firemními systémy

Jeden systém vládne všem – a vám usnadní práci. Díky dalším rozšiřujícím modulům můžete docházku snadno navázat např. na plánování směn, na mzdový a účetní systém, plánování služebních cest nebo na objednávání stravování pro zaměstnance.

02

Spolupráce s přístupovým systémem

Jsme především provozovatelé přístupových systémů, proto od nich docházku v našem pojetí neradi oddělujeme. Naopak – spojení docházky a přístupového systému vám umožní efektivně řídit provoz celé budovy automaticky a bez dalších nákladů.

03

Ovládání i mobilem na cloudu

Díky webové aplikaci může správce i zaměstnanec kdykoli on-line vidět, co potřebuje, a to i z mobilu. Správce může měnit nastavení a práva, manažer bude on-line schvalovat docházku a zaměstnanec uvidí např. to, kolik mu zbývá dovolené a jak má naplánované směny.

04

Různé úrovně zaměstnaneckých rolí a práv

Díky struktuře různých uživatelských rolí systém usnadní každodenní práci všem vašim zaměstnancům. Lze např. nastavit zástupnost, kdy během dovolené automaticky práva nadřízeného přejdou na určeného podřízeného – ten bude moct např. schvalovat docházku v době šéfovy nepřítomnosti.

05

Vždy aktuální podle platné legislativy

Neustále se mění – zákonné pauzy, práce s přesčasy, GDPR a další legislativa, spojená s evidencí docházky. Díky komplexnímu docházkovému systému to nebudete muset hlídat vy, ale váš docházkový systém.

06

Ušetříte čas a peníze efektivnějším řízení podniku

Systém vás automaticky upozorní na chyby, změny jdou provádět online, do budoucna i zpětně, vše lze efektivně plánovat (dovolené, služební cesty, školení, zdravotní prohlídky). Spoustu úkolů navíc přesunete z HR oddělení na samotné zaměstnance. Systém předchází chybám a hlídá za vás fondy pracovní doby, termíny i legislativu.

Podrobnosti o komplexním docházkovém systému

  • Přístupový a docházkový systém v jednom
  • Možnost napojení na další firemní systémy (mzdy, účetnictví)
  • Vše lze ovládat online i z mobilu díky webovému rozhraní
  • Zaměstnanci mohou systém editovat (dovolená, nemoc atd.)

Komplexní docházkový systém pro velké a střední firmy, pro výrobní areály. veřejné budovy nebo velké kancelářské komplexy. Tato pokročilá evidence docházky dobře slouží i v nemocnicích, na univerzitách – všude tam, kde je potřeba efektivně řídit větší množství zaměstnanců.

Spojení docházky s přístupovým systémem

Vyvíjíme sofistikované přístupové systémy, které propojujeme s docházkovými systémy našich partnerů.

Docházkový systém je možné připojit na další firemní systémy (např. mzdovým účetnictvím), abyste vše mohli spravovat z jednoho místa.

Evidence pracovní doby je jen jedna malá část toho, co docházkový systém umí. Velké množství modulů vám umožní rozšířit docházkový systém o řadu užitečných funkcí, např. plánování směn, stravování a další.

Docházkový systém může být instalován na místním serveru nebo v cloudu. V obou případech máte díky webovému rozhraní a webovým klientům svá data k dispozici on-line. To ocení také zaměstnanci, kteří mají kdykoliv přístup ke svým personálním datům, jako jsou například rozpisy směn, výplatní pásky, přehled o dovolené atd.

Podle rolí různých zaměstnanců lze pracovat i s oprávněním pro určité úkoly nebo přidělovat přístupy k úpravám specifických dat.

K identifikaci mohou vaši zaměstnanci použít nejrůznější média – karty, čipy, telefon, otisk prstů a další. Samozřejmostí elektronické docházky je i možnost využít karty, které už ve firmě používáte (např. karty do jídelen).

Naše docházkové terminály využívají:

Jak probíhá zavedení komplexního docházkového systému?

01

Na začátku si ujasníme, jaké všechny systémy potřebujete (docházkový, přístupový). Zjistíme přesnou specifikaci, rozsah zakázky, počty zaměstnanců, typ docházkových terminálů apod.

02

Ověříme, s jakými dalšími systémy nebo aplikacemi potřebujete docházkový systém propojit – např. návaznost na mzdy a plánování výroby.

03

Připravíme návrh řešení včetně podrobného postupu a dokumentace, pomůžeme vám s tím, co všechno je potřeba pro zavedení systému připravit.

04

Pokud budete chtít, pustíme se do toho: Docházkový systém vám zprovozníme

05

Vaše HR oddělení zaučíme a ukážeme jim, jak systém obsluhovat.

06

Poskytneme vám podporu v rozsahu, jaký budete potřebovat.

Co vás zajímá

Jistě je, máme i minimalistické varianty pro evidenci dětí v mateřských školkách

Vzhledem k otevřeným rozhraním pro systémy třetích stran, umíme integrovat naše systémy do zákazníkova prostředí prakticky bez omezení. Samozřejmostí je propojení s naším přístupovým systémem.

Kolik lidí (zaměstnanců) zvládne systém evidovat?

Horní hranice není vlastně definována. Limitující je opravdu jen rychlost, s jakou jsou lidé schopni se na jedné čtečce evidovat. A pak spočítat, kolik terminálů potřebujete pro evidenci průchodu všech zaměstnanců na směnu během určitého času.

Bude lepší, protože s námi jej nakonfigurujete Vám na míru a poroste s Vámi a Vašimi potřebami.

Každá instalace je nabízena s dlouhodobou podporou. Podle potřeby a nároků na provoz jsme schopni uzavírat i individuální varianty podpory a reakčních dob.

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.