Zdravotnická zařízení se z pohledu docházky zaměstnanců chovají jako jakýkoli jiný zaměstnavatel. Potřebují vědět, kdy kdo nastoupil směnu a kdy ji ukončil, jaké měl přestávky v práci, potřebují zaměstnancům spočítat mzdy v návaznosti na počet odpracovaných směn.
Z jiného pohledu se chovají jako veřejná budova – je zde značný pohyb lidí, kteří do budovy přijdou za účelem provedení nějakého zdravotnického úkonu. Těmto lidem je třeba zpřístupnit část prostor zařízení, ale nepustit je do prostor, kam smí jen personál. Dále se tu pohybují dodavatelé, kterým lze určit, do kterých prostor přístup mají a kam již ne.
Pak jsou zde pacienti, kteří jsou hospitalizováni. Někteří z nich v důsledku svého postižení mohou být zmatení a mohou mít buď tendenci zařízení samovolně opustit, nebo se v jeho prostorách „ztratit“. Podobně se může stát, že třeba oživovací souprava nebo jiný důležitý přístroj zůstanou na místě posledního použití, a nastane-li neočekávaná událost, nejsou po ruce.
Sestřičkám nebo pomocnému personálu se určitě bude líbit, když se jim při převozu pacienta otevřou dveře už v okamžiku, kdy se k nim s pacientem na vozíku nebo na pojízdném lůžku přiblíží.
Všechny tyto problémy umí řešit naše systémy.
Naši konzultanti jsou připraveni vám navrhnout řešení na míru, podle vašich potřeb.
Kontaktujte nás